Yo bitch!

Yo bros'! xD

Ni kanske vill se hur underbart fint min kära lillasyster Samantha blev sminkad i alla fall :D



Visst blev hon fin ^^   Jag växte ifrån min skonhet när jag var typ 1 år, men, men.. life goes on xD   Det var ganska intressant att se hur de sminkade och fixade håret, eftersom att det är det jag vill jobba med efter gymnasiet :)<3  Som sagt, hennes bilder var jättefina, men hon känner nu i efterhand att det kanske var lika bra att hon inte fick några bilder, för hon känner att hon kanske såg lite stel ut :S  Så nu sitter hon och hoppas på att få komma dit igen, för nu vet hon ju hur allt går till, och då kanske hon kan få till lite fler smile xD  Hon log de sista bilderna, men man såg att hon hade lite annat att koncentrera sig på x)  Men, men.. jag tror att hon ska få komma dit igen, och då göra ett ännu bättre arbete ;)  som jag brukar säga, med jämna mellanrum: Nu finns det bara en väg.. och det är uppåt! (H)   Tänk på det nästa gång ;)  Ha det bäst nu kära läsare, så syns vi, eller hörs :)

Puss och kram, skumbanan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0