Wazzup dude? ;)



Tja igen! Tinger här xD
Hur är läget? ;)  Själv sitter man och väntar på att IDOL ska börja!!! Jag kanske råkar vara ett LITET fan (a)(H)  Kollade precis på "Another cinderella story" en MKT utsökt film ^^ <3  Jag rekomenderar den starkt!<3    Men tillbaka till ämnet ;) Vi får väl bara hoppas att inte fel person åker ut ikväll, vilket kan vara Erik eller Mariette :S :O  Om någon av de åker ut, så tänker jag ta ut all min ilska på min blogg, så det inlägget kan vara lite otrevligt, men jag är ganska snäll egentligen.. ibland xD (a)  Nee, men ni får helt enkelt se till att rösta kära bloggläsare :)<3  Men de har lagt ribban riktigt högt i år, konkurrensen är SVINHÖG! :O  Men det är ju det som gör det hela lite spännande ;)  så jag säger bara ETT ord: RÖSTA!! ^^

Puss och kram, skumbanan <3

Kommentarer
Postat av: joanna

haha idol är inte bra :(

2009-10-23 @ 20:03:20
URL: http://joannaballerina.blogg.se/
Postat av: Robin her man

Idol e bra så du har fel joanna ^^

2009-10-25 @ 17:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0