Vilken dag! x'D<3



Hej, hej bloggen! xD

Det blev rosa nagellack (A) SUPERTJEJIGT JAG VET! Men det är ju så fint ^^ <33  I alla fall.. (ja, jag försöker komma bort från ämnet (a)) xD  jag glömde ju berätta om dagens terrorattentat!! x'D   På vägeb hem från matchen, så skulle jag och mamma åka en anna väg än de andra, för att mamma fick för sig att den gick fortare (my ass -.-') men jag ska berätta ;)  När vi har åkt typ 1 km så hamnar vi bakom en bil som kör 49km/h på en 70-VÄG!! :@  Först låg han i 40, sen i 30, och sen i 40 igen.. Jag var bara tvungen att tuta på honom när han slickade mittlinjen, antingen så hade han druckit 20 över 4 på en söndag, eller så höll han på att somna :O  2km efter det ouppskattade mötet, kom en 50-skylt. Man bara: Vrf ska du sakta ner 2 km innan skylten?! IDIOT! -.-'   Sen kom vi till en 70-skylt, och då hittade han gas pedalen, THANK GOD!  Men sen började jäveln sega igen, och låg runt 50-60.. -.-'  anledningen till att vi inte körde om var för att vägen var väldigt svängig, och när det var raksträcka så kom en bil -.- xD  Men sen när vi nästan var framme vid hemmahallen, så körde denna lilla töda bil om en traktor, mamma bara: Så du KAN köra om! *applåder*  Sen när mamma hängde på och var sida vid sida med traktorn så kom en bil :S  Man bara: SMART MORSAN! xD *klant*    Men istället för att den andra bilen saktar ner eller flyttar på sig, så körde den bara rakt fram, och körde nästan in i oss :O  Jag trodde jag skulle göra i brallorna! x'D   Men sen blev mamma ASFÖRBANNAD! Hon började skrika att den mötande chaffören var en jävla idiot och grejer! Jag har inte skrattat så mkt på LÄNGE!!! x''''D *ASG*  DAGENS!! x''D   Jag skrattar fortfarande när jag skriver om det x'D  Ojojoj.. så det kan gå :') x'D *LOL* <33   Men jag är vid liv i alla fall :D<3333   Nåväl, livet kanske är en riktig bitch, men även de har ju sina stunder ;)<3  Ha en fortsatt trevlig kväll och natt, så hörs vi av i morgon, och då ska ni få höra vad jag ska ha för mig (H)  Men inte förrens då, ha tålamod kära läsare ;)

Puss och kram, skumbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0