Idag händer det! :D<333



God morgon, god morgon! :D<33

Jag är rädd att det bara kommer bli ett inlägg idag ^^  För idag är det storstaden som gäller (H)  Idag ska jag, mamma, och min syster till GÖTEBORG!<3  Min underbara hemstad ^^ <3   I alla fall, där ska min syster fotograferas för ngt :S  Lite smått läskigt xD  Det är en kompis till henne som hade rekommenderat henne till något, så vi får väl se hur det går :)<3   Sen i kväll ska jag på tjejkväll med mina bästa kompisar (utom Joanna :()<333333333  Hemma hos Emma! :)  Ska bli ASKUUUUUUULLL! :D:D:D:D:D:D<33333333333333333333    Ni får bilder, mm. I morgon ^^  Ha en SUPERNICE dag!! Så hörs vi i morgon kära vänner ^^

Puss och kram, skumbanan med Bani-Banan x'D<33

Kommentarer
Postat av: Joanna

ha det så kul i Göteborg ^^

2009-10-26 @ 10:46:17
URL: http://joannaballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0