Hej och hå, svenska 2!

Morsning, korsning!

Nu är jag här igen ;)  Idag hade jag bara Engelska, där jag redovisade om Bowling xD  Gick la helt ok, man ska la inte klaga ^^  Fick G+.. kan göras bättre, men det är bara att kämpa på :)   slutade 11.10, så jag tog 12-tåget hem ;)  RIKTIGT SOOOFT! (H) Men det är synd om min svenska lärare Carina, vars mamma är jättesjuk, så hon måste vaka över henne, så jag hade hellre haft svenska än att sluta för att någon är jättesjuk :( Vi får väl hoppas att hon blir bra igen :)  Men nu har jag ont i huvudet, pga detta underbara svenska väder -.-  men, men, life goes on ;)  Nu har jag ätit lite och nu sitter jag här och uppdaterar mitt underbara liv xD

Puss, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0