Hej, hej! :D



Hejsan, hejsan! ;)

Har ni saknat mig? ;)  Nu är jag hemma efter en upplevelserikt dygn xD  Samantha blev jättefin på sina bilder! ^^ <3  men hon fick tyvärr inga bilder av mamma, men om hon får komma dit någon mer gång så kanske hon skulle få några stycken ^^    Här ska ni få se vad alla var på Emmas tjejkväll, alla utom på mig för jag har faktiskt inga bilder på mig -.-  Men ni ska få se de andra :D

 

Här är Emma som.. jag vet inte riktigt vad hon är, men hon behöver ju knappt klä ut sig ;) xD<3



Här har vi Matilda ^^  som var en sjuksköterska, men om ni ser bakom hennes hansled, så har hon gjort danska flaggan i stället för vitt med ett litet rött kors i x'D   Va vi mobbade henne (A) x'D<3



Här är Jossan ^^  Som är någon från 400 f.Kr xD  Lika söt som alltid ;) ^^ <3



Här har vi Johanna ^^  Det är lite smått ironiskt att hon var en djävul, för jag var en ängel x'D  Men jag lovar att när jag får en bild på mig av de andra, så ska ni få se det ;)  Det ser allt ut som om hon har en liten djävulsk plan på G x'D<3


Jag har en gruppbild på dem också, men när jag la in den på datorn så såg jag hut suddig den blev :(  men nu har ni fått se dem :D<3  Vi hade ASKUL!!!! :D:D:D:D<33333333333    Först så satt vi i Emmas rum och diskuterade skolan, killar mm (A) xD  sen åt vi, och det stod Broccoli och bacon paj på menyn, med en jättegod cheesecake till efterrätt *dregel*  Där lyckades hon allt säga hjag bara (H) xD    Vi gjorde även ett litet experiment, som ni kommer få se på film.. (A)   FAN VA KUL DET VA!!! x'''D *ASG*<33   Sen så kollade vi på film, och snacksade lite och så.. Jättemysigt ^^  <3  Vi kollade på "Juno", "En ensam kvinna söker.. Igen", och "sen kom Polly" de var jättebra!! Rekommenderas även de xD   Vi somnade runt 3.. (a)  sen på morgonen åt vi en jättegod frukost, och sedan lämnade vi huset sakta men säkert ^^  

Tack så mycket för en underbar kväll, med mina absolut bästa kompisar! :')<333333333333

Puss och kram, skumbanan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0