God morgon! :)



Goder morgon käre läsare! :)

Hur mår ni? Jag hoppas att ni mår bra, för det gör lilla jag ;)   Som endel kanske vet så åkte Team Caroline ut igår från körslaget.. lite smått surt ändå, för hon är en sån unik karaktär :/  men jag är inte ett så stort fan av orange så.. life goes on ^^ xD   Idag ska jag kolla när Anniks B-lag (bowling) spelar match i Viskafors, där min kära lillasyster S ska vara med ^^ <3  GO ANNIK! xD<333  Men det kan ju inte göra annat än att vinna när Tinkerbell är med ;)  Jag lovar att informera er om resultatet sen :D   Men eftersom att min gissning stämde igår, så kan vi ju gärna inte bryta denna underbara tradition vi har startat xD

Puss och kram, skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0