Tjo babes! xD

Hej, hej igen! :D

Nu är jag tillbaka! :D  Jag kunde ju inte skriva igår när jag var på bio :(  Men det är lugnt, jag ska ätergärda er som vanligt ;) xD<3  Jag funderar på att lägga upp något mer juligt nu, när de börjar brinna i knutarna här xD  Men.. men.. jag får fundera på det ;)   Vi hade så KUL igår! :D:D:D:D:D<333333333333  Vi hittade inget bra resturang, så vi åt en massa naturgodis istället x'D  Men det är nyttigt med nötter (A)xD  Jag och Johanna åt några läskiga nötter med ngt grönt runt, som smakade typ pepparrot :S HAHAHAHHAHAHAH x''D *ASG*  De var så läskiga så vi var tvunga att äta upp dem (A) HAHAHAHHAAH xD  Och filmerna var så bra!! :D<333



Den här var lite smått läskig faktiskt :S  Men den var skitbra! Jag rekomenderar den verkligen! :D<3
Och man kan ju inte undgå Lisbeths mod :D  och hon är så jäkla cool asså! xD



ASSÅ JAG DÖÖÖÖR!! :D<333333333  Jag vet, det kan anses av vissa människor att Twilight böckerna och filmerna är lite överskattade, men jag bryr mig fan inte xD 
Jag tycker verkligen att de är jättebra! :D<33333333333333   
Nu har ju Jacob fått så snygga muskler också!! *dregel*  Och har klippt sig väldigt snyggt också ;) (A)<333
Jag vet.. lite tjejigt.. men jag kan bara inte mot stå detta fenomen xD(A)<3

REKOMENDERAS!!!!!!!!!!!!!!!!!! <33333333333333333333333333333333333333333333

Ja.. vad ska jag säga mer..?  Jag gick verkligen på övertrötthet igår och idag xD  Jag typ garva åt allt, och var allmänt konstig (a) xD  Men, jag hoppas att Emma och Johanna känner mig så väl att de insåg detta ^^  Men de tycker att jag har blivit blondare..  ^o)  Men jag växer väl ifrån det xD (rent psykiskt -.- x'D)
Nu ska jag bara slappa idag ^^  Vi hörs kanske sen ;)

Puss och kram, skumbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0