Tja, tja! ;)



Tja,tja bloggen! xD

Läget, kära läsare? ;)  Idag hade jag idrott och matte -.-'   Idag på idrotten hade vi spinning, det var mkt roligare än jag trodde det skulle vara! Och jag trodde det skulle vara lite jobbigare.. kan ju kanske bero på att jag inte hängde med hela tiden (H)  Men då fick man MVG, och idrott är kanske inte min starkaste sida (A) xD  Men jag tänker faktiskt skylla på att jag håller på att bli lite sjuk ^^  men nu har jag ont i sittkotorna, så jag knappt kan gå -.-' xD  Men, men.. jag får väl överleva :)  På matten fick vi en uppgift om procent i lite olika sammanhang ;)  Lite halvt kul kanske, men vad ska man göra? Det är bara att göra det så gott man kan (och orkar) (H)   Sen jobbade jag idag, det gick på typ 2 1/2 timma idag, som vanligt ;)  tjänade ihop typ 165kr idag.. jag hör ljudet av *kappling* när jag köper en ny mascara (H) x'D<3  Nu ska jag sitta här och dega, med tv:n och datorn i högsta hugg xD  Ha det bäst!!<3

Puss och kram, skumbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0