Sha, sha bloggen! xD



Hallå i stugan! xD<3

Jag är ledsen att jag inte skrev igår, men jag ska återgärda er idag ^^<3  Igår så hade jag naturkunskap och franska ;)  Vi gjorde la inte så mkt som vi kanske borde ha gjort på naturkunskapen (A)  Men vi hade kul i alla fall x'D  På franskan hade vi också skitkul i går xD  Vi kollade på South Park, och kollade på YouTube och grejer, så vi hade jäkligt roligt x'D  Sen så åkte jag hem, hämtade min första lön på 600kr :D<33  Sen va det träning, gick la sådär -.-'  men det va gansla lugnt, men jag hade VÄRLDENS huvudvärk efter det sen :(  men jag tog en alvedon och la mig och så, så i morse var jag som en ny människa ^^ <3  Ha det bäst! :)

Puss och kram, skumbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0