Hejsan! :)



Tjena! :D

Läget, gullvippor? ;)  Själv sitter jag här och är riktigt nöjd med mina kladdkaksmuffins (H) jag har inte smakat på dem än, men smeten smakade bra, och de ser jäkligt bra ut! Så vi får la hoppas på det bästa xD  och i morgon blir det vanliga chokladmuffins, med lite choklad på *lfpö* MUMSIGT! Säger jag bara xD  Jag hoppas verkligen att ni har kollat på klippet här nedanför! För F'N va chockad jag blev när jag såg den första gången :O x'D  Helt jäkla sjukt asså! :o  Men rikigt bra! :D<3  Nu ska jag sitta här och vänta på körslaget igen, och premiären för mina muffins ^^ <3   Förresten! Såg ni att Mattias och Danny ifårn EMD satt i Idol-publiken igår? ;)<33  Men, det skapde lite oundvikliga frågor.. *lfpö*   Vem var tjejen som satt brevid Mattias..? Och var var Erik..? ^o)   Nja.. det tåls att tänkas på xD  Nu ska jag bara sitta här och dega ett tag (H)  Vi hörs sen, älsklingar! ;)

Puss och kram, utan Bani-Banan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0