Hejsan! ;)

Hej alla människor! ;)<3

Hur är det läget? ;)  Nu sitter vi och dricker te och kaffe, och chillar lite framför tv:n (H)  Man måste ju kolla på reprisen på Nordiska finalen på lilla Melodifestivalen! ^^ <3  De är ju så ljuvligt söta! :D ^^ <3

Idag var det match i Kinna mot IFK Borås ^^  Något besviken på mig själv -.-' Först gjorde jag 125, något besviken.. sedan gjorde jag 127, och då började jag fundera på vad i h'levete jag höll på med :O  Sedan gjorde jag en riktigt höjdare på 190 :D<33  Ochdå kände jag bara': Jisses, va bra jag är egentligen :D<33  Men sen gjorde jag min sämsta serie på 119 -.-'  Jag slutade på 561, vilken ger 140,25 i snitt, så jag får la vara nöjd med det och bara tänka på min underbara toppen serie (H)

Imorgon är det skola och jobb antagligen.. xD ^^ -.-'  Jag vågar knappt gå dit i morgon, för igår så råkade jag starta larmet på företaget över, för att jag gick in i fel dörr.. jag sprang upp och ner för trappen som en jäkla idiot, och försökte stänga av det, men då insåg jag att det hade gått på det andra företaget.. (A)  Och då kom en securitas vakt och grejer.. så jag är fortfarande rädd xD  Jag hade säkert en mardröm i natt om det :S xD  Men det är lugnt, jag har ingen prick i registret än vad jag vet (A) xD ^^  Men jag hoppas att de har förlåtrit mig, för det verkade så på dem ^^

Fasen va bra Bounce är eller?!?! :O   Ja, jag är lite avis.. (A)  Men, men jag får komma över det.. -.-  Jag kan inte!! Jag vill också kunna dansa så bra! :O   Nu böir jag nästan tjurig -.-   Nej.. jag äger dem säkert på ngt annat.. typ på att tjura eller något xD

Vi ses sen babes! ;)

Puss och kram från Tinkerbell! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0