Hej igen! :)



Hejsan, hejsan! :)

Jag tänkte att ni kanske ville läsa om denna dagen också xD  Idag så var min engelska lärar sjuk och min svenska lärare var på sin mammas begravning :(  Carina, som ni vet, hennes mamma var ju jättesjuk ett tag, och nu har hon gått bort :'(  R.I.P<3   Men då hade vi vikare på morgonen och hade svenska med henne och sen fick vi slut :D<3  Så kom ju ut något positivt i all sorg ^^   Sen så gick jag, Moa, Mahlin och Emma Holzner och fikade, det var jättemysigt ^^ <3  Sen åkte jag, Moa och Mahlin till Knalleland (Emma åkte hem) och så spanade vi lite i butiker, det va ASKUL! xD<3  Moa satte en röd prislapp på ett par sockar som Mahlin skulle köpa, de skulle egentligen kosta 69kr men Moa fixade så hon fick de för 19 spänn! FAN VA JAG GARVADE!! x''''D *ASG*<3  Jag vet att man inte ska göra så, men man borde liksom ha lite koll på sin butik liksom xD  Tack Moa och Mahlin för en jättemysig och helt fantastisk dag! :D<3333  Love you!<3   Sen så var Henke (min granne, och en av mina bästa kompisar) jättesnäll och frågade om jag ville ha skjuts hem, för hans pappa skulle hämta honom i Borås ^^  JÄTTEGULLIGT! ^^ <3  Så jag om hem vid fyra, istället för att ta 4-tåget xD  Glöm inte att spana in Idol idag!!! xD<3  Som sagt en helt crazy och underbar dag! :D<333

Blommor och blader, Bani-bananer<3

Kommentarer
Postat av: BaniiBooi

cha cha bloggen!



Jag gillar det här inlägget enbart för att jag nämns;)

2009-11-13 @ 21:12:37
URL: http://www.facebook.com/Dr.Bani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0