Hej, hej! :)

Tja, tja bloggen! xD

Jag känner verkligen att jag har dissat er i några dagar nu :O :( </33    Men nu är jag tillbaka ;)  Tinkerbell is back on track xD (H)<3   Så vad har hänt under höstlovet nu då.. ^o)   Jag var ju på tjejkväll mellan måndagen och tisdagen :D<33  I onsdags.. vad gjorde jag då..?  Jag gjorde nog banne mig ingenting xD  Man måste ju få relaxa någon dag, det är ju lov trots allt (H)   Mellan torsdagen och fredagen så var Joanna här :D<33  Vi hade inte så mkt att göra då men xD  Vi klarade oss x'D<3 Och i fredags så åkte ju Erika Selin t ur Idol 2009 :(  Vilken pipa hon har eller! :O  Jag är LITE avis.. bara lite.. (A) ^^ <33 

Ja, det kommer vara lite tomt :(  Men, life goes on ^^ <3   Sen igår var jag hos min käre bror på kalas, för han fyller 35 på tisdag 3/11 :D<333333  (Lång historia bakom åldersskillnaden xD)  Det var jättemysigt ^^ <33  Elin (min svägerska) har blivit jättestor nu xD  Snart är det dags :D<333333333  Men det är inte förrens SENT i December, barnet är planerat 30 December, Stackars barn x'D<3  Hoppas han/hon går över tiden till den 1 januari! Det vore så fräckt x'D ;) <3    Och igår så åkte även Amy Diamonds team ur Körslaget :(



Också lite träkigt :/  Men jag tyckte det var dags för dem att åka, för de var inte så bra igår, och jag tycker personligen att de andra körenra är mkt bättre än dem :/  Men, life goes on ;)<3  Jag är asglad att Olas kör är kvar i spelet xD ^^ <3  Jag tycker de är ASBRA! :D:D<33  Jag säger inte det BARA för att det är en manskör (vilket jag hade kunnat göra (A) ;))  utan för att jag tycker verkligen att Ola har fått till en riktigt bra sound i kören :D<3  En liten hypotes: Ola och Pontare i Final ;) ^^ <3 

Idag är det att sitta hemma och dega ;)  Jag ska göra chokladbollar också, SUPERGOTT!! Som ni alla vet xD :D<3   Och så ska jag bara softa fraför tv:n (H)  Vi hörs senare kära bloggare och bloggläsare ;)

Puss och kram, skumbanan<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0