Hej, hej! :D

Tja, tja bloggen! xD

Igår åkte Reza ur Idol :(   Hon har en sådan speciell och jättebra röst! Men, men.. :(  Life goes on ^^ <3  Men som vanligt så hedrar vi henne med en bild ;)



Men förra veckan så åkte ju Eddie ut, som jag glömde lägga ut en bild på :(  Men, jag ska återgärda honom och er med en bild xD ;)



Sådär ja, nu mår vi alla mkt bättre xD ^^

Men idag ska jag skriva färdigt 3 arbeten, och så tänker jag kolla på Twilight, eftersom att jag ska se New Moon med Emma B i morgon! :D<333333333333    Men, jag får väl göra lite nytta först, som sagt.. -.-'   Happy thoughts!! (H)  Och så måste jag ju lägga upp dagens video ;) Eller två xD  Vi ses sen! ;)

Puss och kram, skumbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0