Hej, hej! :)



Tjänare, tjänare! ;)

Läget, människor? x)   Själv känner jag mig lite konstig i huvudet.. -.-'  Vilket kan bero på att jag bara sov typ 5 timmar i natt xD  Men, men, life goes on xD ;)   I dag fick jag göra slingor med hätta på frisörtekniken!   ASKUUL!! :D<333  Jag blev faktiskt riktigt nöjd för en gångs skull xD ^^ <3  Sen så på Bild o Form så skulle vi antingen redovisa ett arbete och skriva sin personliga reflektion, om man inte hade gjort det (vilket vi lite mer seriösa redan har gjort (H)xD) om man var färdig, så skulle man börja med nästa uppgift: Att ta kort på två skyltfönster och sen skriva om det x)  Så jag, Moa, Ida och Mahlin satte oss på Viskan ^^ JÄTTEMYSIGT! ^^ <333  Och vi pratade om typ allt mellan himmel och jord ^^ <3  Sen tog vi korten på typ 5 min, och sen bar det av till tåget ;)  Där jag stötte på Henke och Anton, nice (Y) xD  Sen träffade jag även på Stephanie, hennes kille Niklas och Oskar (som jag VERKLIGEN hoppas kommer på franska på torsdag, annars känner jag mig lagom lonely xD)  Ja, det har varit en mkt händelserik och underbar dag idag ^^ <33  Nu sitter jag bara och slappar (H)  Ha det bäst nu älsklingar! ;)<3

Puss och kram skumbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0