Hallå i stugan! xD



Hejsan alla glada människor! (H)

Läget? ;)  Även idag var en ganska händelserik dag -.-' xD   Idag gjorde jag och min pojkvän Robin slut.. :/  så det är ju ex-pojkvän nu, om man ska vara petig xD  Men vi kände båda att vi bara var kompisar, och att mycket gick före oss liksom, så det kändes ganska skönt att vi var på samma nivå liksom ^^  Men tack för den här tiden Robin! Jag ångrar ingenting! :)<3
Idag på frisörtekniken så gjorde vi kanske inte så mkt som vi borde ha gjort på teorin (A)  Men det var nödvändigt med 30 minuters pauser med 30 sek mellanrum (A) x'D  Men vi hade ganska kul, och pratade typ om allt mellan himmel och jord ;)  Och sen på praktiken så skulle vi klippa igen: YEEEES!!! xD<33333  Det har man saknat asså ^^ <3  Men jag klippte mig mellan pekfingret och långfingret, oh det var fan inget dåligt jack jag gjorde heller (a) HAHAHHAHA x'D*klaant*  Men, men, life goes on xD  
Jag var hos min chef, där jag städar, och fick delat upp min städning på två dagar :)  Och så kom jag på att jag ska ha betalt efter jag har städat i morgon! SOFT! (H)  Vi tonåringar är ju dyra i drift, så det sitter ju aldrig fel med lite pengar i fickan (H) xD<3 
Vi har nu också en tjej som heter Malaika som ska bo hos i ca fyra veckor :D  Hennes styvpappa är nere i Spanien eller Portugal eller nått (Noll koll, som vanligt), och han har blivit jättesjuk så hennes mamma fick åka dit ner med hennes småsyskon, och hennes storasyster ville inte ta hela ansvaret för henne själv :(  Men hon är så välkommen här så :D<3  Hon är ett år yngre än min lillasyster, alltså 14, så hon och hennes familj är nära vänner :)<3  Välkommen till familjen Malaika! xD ^^ :D<333
Så, för att sammanfatta: Jag är BACK ON TRACK! Och så ska jag snart få min första lön, och vi har fått en liten inneboende, och jag har haft en ganska go dag (trots någon tår i morse då ^^) (H) xD<3  om sagt, life goes on, och livet är bra härligt ibland trots dalarna ^^ <3

Puss och kram, skumbanan<3

Kommentarer
Postat av: Joanna

meeen vafan :( du får ju inte göra slut med killen innan jag hinner godkänna honom din lilla idiot :( Suck... nu blev ju jag deprimerad :C HAHAHA men lyckat att klippa sig mellan fingrarna idiot xD puss&kram idiotbarn <3<3<3<3

2009-11-04 @ 09:33:35
URL: http://joannaballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0