God morgon! ^^

Goder morgon, kära vänner! ;)

Idag är det återigen dags för bakning här hemma ^^  Jag väger mellan chokladmuffins med ringlad choklad på, eller kladdkaka, med någon glasyr kanske.. ^o)  Vi får väl se hur det går ;)  Jag måste fila ner mina naglar nu också, för jag kan inte spela gitarr längre utan att naglarna sötter emot strängarna, så det låter konstigt :(  Men det växer ju ut igen :D 
Som ni kanske vet då åkte Rabih Jaber ut ur Idol 2009 igår :/  Ganska surt, för jag har "a little thing" för smörsångare (A)  Men han återkommer säkert på trackslistan med någon smörig ballad, som får alla tjejer att smälta ^^  eller vi får hoppas det (A)xD<3  Ha det bäst Rabih, vi kommer sakna dig här på bloggen :(  men jag hedrar dig med en liten bild iaf ;)<3

Ni ser ju! xD<3  Ha det bäst, älsklingar, så hörs vi sen! ;)

Puss och kram, skumbanan<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0