God dagens! ;)

Hallå, hallå! ;)

Hur är det med er idag? Bra, hoppas jag allt ^^  Dagens låt idag är Wild horses! ASFIN! :D<33  Ni måste lyssna på den! ^^ <3  Idag blir det som sagt mer bakning (H)  Vi får väl hoppas att det blir bra nu xD  För mina kladdkaksmuffins var riktigt bra faktiskt, och den här traditionen vill vi ju inte bryta, som jag gjorde med den andra -.-'  Men den här är inte lika omöjlig att hålla ;)  Ni som inte visste, så åkte Team Pontare ut ifrån Körslaget igår :(  Lite chockerande faktiskt.. och det leder ju till att min hypotes inte gick in -.-'  Jag ville ha Ola och Ponatre i finalen!! :@  Men nu blir det ju lättare att veta vem man ska rösta på (H) Så det går på ett ut xD  Men jag tänker hedra dem med en bild ^^

De ser ju glada ut i alla fall! xD ^^ <3

Idag ska jag även städa våran trappa.. Lagom kul kanske.. -.-'  Men som sagt, jag får ju betalt för det så xD  Det är One Tree Hill idag igen! Måste ju ses! :D<3  Jaja, vi hörs sen, kära vänner! ;)

Puus och kram, men ingen skumbanan! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0