Var hälsad jordvarelser!

Hej, hej igen! xD

Idag så hade jag värsta softa Frisörtekniken, och sedan var det elevråd igen xD  Vi fick in många nya förslag, vilket var väldigt kul för då har vi större möjlighet att göra skolan bättre ;)  Sedan var det praktiks frisörtekink då jag gjorde en inpacknig på Emelie K, och fick Marina, Carina, Emelie E, Jacqueline och Emma L locka mott hår, som jag la ner en halvtimme på att platta igår -.-'  Men det blev jättefint! :D xD ^^ <3  Trots hårspray så gick de ut ganska fort -.-'  Men vi fick alla någonting att göra ;)  Nu blir det plugg!! Jag vill inte få IG :S  Men, men.. det gör jag fort ;)  Vi saknade Mahlin, Vic och såklart Moa idag :(  Alla som var sjuka hoppas jag kryar på sig <33  Ni andra får inte bli sjuka, och bara ha en fortsatt underbar dag ;)

Puss och kram, skumbanan<3


Kommentarer
Postat av: vic

Saknar dej och hela klassen!! <333

2009-12-16 @ 12:22:02
URL: http://victoriaolinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0