Hejsan bloggen! :D

Hej, hej kära vänner! ^^

Jag är ledsen att jag inte har kunnat skriva på ett tag :(  Men jag skyller på Julen ;)  
  Den 22:e December bar det av till Borås för att köpa de sista julklapparna ^^
  Den 23:e kom min bror Pierre och min svägerska Elin hem till oss :D<3  De ska ha barn vilken dag som helst nu :O :S <3333   Och så var jag och mamma nere hos grannarna ett tag för att önska God Jul ^^ <3
  På Julafton kom min morbror och min morfar hit :)  Och jag fick många jättefina julklappar <3  Tex Pengar, Presentkort på en massa butiker, choklad, CD-skivor, och lite till ;) Tack så mycket! <3<3<3<3
  Igår, den 25:e slappade jag hela dagen, som en riktig soffpotatis! (H)  Spanade filmer hela dagen, och sedan lyssnade jag lite på EMD:s julskiva som jag fick i julklapp av min kära mamma ^^ <3  Eller om det var dagen innan...  jaja, den är genomlyssnad i vilket fall xD Och så lyssande jag på Absolut Hits 2009 som jag också fick i julklapp,  men av min morbror Janne ^^  Som sagt, en riktigt soft dag ;)
  Idag så bar det av till Boråshallen eftersom att min syster, Emma och Suzanne skulle spela BT-cupen ;)  De spelade jättebra! Min syster spelade superbra idag! Men Emmas första serie var la inte så bra.. och inte Suzannes sista kanske.. men överlag: Jättebra! :D Och de gick vidare till nästa omgång ;)  Och så fick de vara med i Borås-tidning xD  Jag ska rama in syrran (H)(A)  Och så köpte jag ett par hörlurar till min mp3, eftersom en av lurarna på mina gamla sprängdes -.-'  men de blir säker riktigt bra ;) ^^
  I morgon, blir det min, Mariannes och Solgerds tur att spela, och förhoppningsvis vinna ^^ :S Men, men vi får väl hoppas att det går vägen trots allt ;)<3  Ni som har möjlighet får gärna komma och heja, kl 13.30 i Boråshallen :D xD ^^ <3

Ha en jättetrevlig dag/kväll så hörs vi i morgon ;)

Puss och kram, och ett lite sent "God Jul!" ^^ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0