Hej kära vänner! :)

Hej, hej bloggen! xD

Jag har tyvärr inte kunnat uppdatera mitt underbara liv, pga att mitt internett inte har funkat :(  Men nu är jag tillbaka och redo för att lysa upp era liv med min existens xD (H)<3

Det har inte hänt så mycket i veckan, utom att Moa nu äntligen har fått sin stackars operation, och vi saknar henne GROVT MYCKET!! :'(<3   Men jag ska släppa henne till Julavslutningen (A) ^^ <3

Igår hade vi Jultävling i bowlingen, och jag kom 2:a! :D:D:D:D<3333  Jag vann en ost! x'''D<3 *ASG*  Men det är ju äran som räknas xD ^^  Men jag gjorde min första serie på 201 med 5 strikear i rad + 1 till någon ruta efter ^^ <3  Jag visste inte vad som hände, men jag tror att jag var hungrig eller nått, undermedvetet kallas det x'D
Men jag får gratta Monica som vann med 10 strikear (Jag fick nio totalt ^^) och hon förtjänade verkligen Julskinkan xD<3

Idag var jag och kollade på när min syster sjöng Lucia på sin skola :)  Det var jättebra! :D   Gåshud stundtals (A)  Och TROOO mig.. det krävs lite för att jag ska få det faktiskt ^^  De läste verserna som krattor -.-'  Men de sjöng jättebra! :D<333
Sedan hade vi en Jeapody-tävling på svenskan med ordklasserna, och.. MITT LAG VANN!! WOOHHOOOO!! xD<33  Jag to alla poäng (A)  Men det är inte viktigt för jag gjorde det för laget ^^  Men man måste ju få skryta lite (H)(A) ^^  Priset var en påse Julskum :D  Surt att jag har godisförbud -.-'  Men jag bjöd alla som ville ha, så sparar jag resten till nästa vecka när jag ska upphöra mitt godisförbud ^^
Sedan gick jag, Mahlin och Marina lite i stan innan vi skulle åka åt olika håll ^^
Sedan åkte jag till MM och lyssnade på Marks Lucia och hennes tärnor, där min mycket, mycket gode vän Emma är en ev tärnorna ^^ <3  De sjöng en av Luciasångerna på Italienska, Det var JÄTTEFINT! :D<333  Way to go Emma! xD<3

Nu sitter jag bara och degar, och väntar så klart på IDOLFINALEN!! HERREGUD VAD JAG LÄNGTAR!!! xD<33  Men jag vet faktiskt inte riktigt vem jag ska rösta på :S  Men vi får se vem det är som gör bäst insats idag ^^ <3



Calle Kristiansson ^^ <3



Erik Grönwall ^^ <3


Vi hörs när vi råkas xD ;)

Puss och kram, från Tinkerbell <3

Kommentarer
Postat av: Moosmaen!!!

Saknar er massor <3

2009-12-14 @ 12:50:39
URL: http://moosmaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0