Hej igen! ^^

Hej igen Svergie! ;)

Nu har jag tränat, trots att jag var lite tvkesam :S  Men armen kändes faktikst bättre när jag hållt på en stund, konstigt nog xD  Men vaccinet spred sig nog lite fortare när armen och musklerna var igång ;)
 Nu kollar jag på näst sista avsnittet av Mammas pojkar! :O  Det går ju inte att missa xD Så KOLLA! xD<3
Jag ska nog gå till skolan i morgon ^^  Jag kan ju gärna inte låta dem lida över hela helgen ;) xD<3  Nee, men jag saknar dem lite faktiskt ^^ <3  Och jag undrar hur de har klarat sig utan mammas hjälp idag x'D ;)<3  Nee, de har nog klarat sig, men jag ska nog återvända i morgon ^^ :)
Nee, men ni får ha det så bra :D

Puss och kram, men många skumbananer från Tinkerbell<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0