Hej, hej folket! xD

Tja, tja Svergie! xD<3

Hur är det läget idag? ;)   Jo, idag hade jag lite sovmorgon, det va mkt gött ^^ <3  Men tåget var en 30-45 minuter försenat, så mamma var så snäll att hon körde mig 4,5 mil för att komma i tid ^^   Älskade lilla mamma <333 
Sedan blev det lite boxning igen (H) Det gick la lite sådär (A)  Men Stephanie orkade inte vara med hela passet :(  så jag fick vara med Viktor xD Han höll på att sparka sönder knäna på mig :S x'D  Men jag bad honom att sparka, och det kan jag ju säga att han gjorde xD  så jag får skylla mig själv, som vanligt -.-' (A) xD
Idag tog jag Svininfluensasprutan :S  Jag brukar inte vara rädd för sprutor, men jag gick lite på rýkten, för de sa att de bara stack in nålen, NO MECRY, så jag kunde inte kolla (A)  Men jag bad honom att säga till när han stack, och det gjorde han, och det kändes knappt! Så ni som är rädda behöver inte vara rädda, det gör inte ont! ^^  Och om du är spruträdd, så är det bara att inte kolla när de sticker :)  Nu känns det som om jag har typ träningsvärk i armen xD
Nu sitter jag här och småspanar lite i syrrans skolkatalog ;)  De så söta så xD
Ha det folket, så hörs vi! ;)

Puss och kram, skumbanan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0