Hej folket! <3

Hejsan igen!

Hur mår ni? :)  Själv känner jag mig lite halvdöd, men jag orkar inte hänga läpp xD ^^   
Igår jobbade jag och så var jag och hjälpte till på Luciaslaget i bowlinghallen ^^  Jag fick vara prisutdelare två ggr, och fick krama en massa glada (lite svettiga) människor xD
Idag gjorde jag slingor på Cissi, och hon blev jättenöjd :D  Sen fick jag sluta lite tidigare för jag blev klar med frågorna på Hantverksorienteringen (A)  Så jag hann med 3-tåget (H)  Där jag träffade min käre granne, och en gammal klasskompis och Oscar xD ^^  Idag ska det bli lite plugg och lite mer spel och slappande (H) xD
Vi hörs i morgon kära vänner, och stackars lilla saknade Moa <3

Puss och kram, skumbanan<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0