Hej! :D

Hej kära vänner! ;)

Igår var det Naturkunskap, som jag kommer få MVG i! :D<333  Sedan klippte jag mig :D  Miquel gjorde ett jättebra jobb! :D<3  Sdan var det träning.. gick lite sådär, men jag orkade inte bry mig (A)xD

Idag så väntade jag på tåget i 20 minuter, innan tåget åt andra hållet kom i 9 minus grader -.-'  Då knackade jag på hos chaffören och frågade vart det andra tåget hade tagit vägen.. Då sa han att det var något fel på det, och att det inte gått från Varberg än. Jag bara! ÅÅHHH! :@  Så mamma var så snäll och körde mig till Skene, så jag fick ta bussen ^^  Jag hann precis med 6:an till skolan, och kom typ 2 minuter försent bara ^^  Men vi hade grötfrukodt i matsalen idag, så det var lugnt :)<3   Sedan hade vi en massa tävlingar, klasserna emellan och mitt lag kom 2:A! :D:D:D:D<3<3<3<3<3  Jag blev så glad! Vi låg typ sist från början till 4:e grenen xD<3  Sedan bar det av till stan, och så köpte jag de sista julklapparna ;)  Förutom den till den snart nykommande bebisen ;) ^^<3   Nu ska jag sitta här och bättra på min förkylning ^^   Vi ses när vi råkas, om vi inte hörs innan xD ^^

Puss och kram, skumbanan!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0