Hallå i skogarna! ;)

Hej, hej folket! ;)

Idag så hade jag kombinerad matte och idrott, men det var roligare än vad man kan tro xD  Först ställde vi upp egna ekvationer, och räknade sedan ut dem.. Jag vet, TOTALT meninglöst xD  Nee, men det var inte så jättesvårt ändå ^^  Sedan hade vi tävlingar! :D  Jag, Emma L (Ägget), Emeile E (Woodstock), Emelie K, Amanda E var var ett lag, och sen ramlade Emma H in (skolare! xD) ;)  VI VANN!! (A) xD  Man skulle gissa om kastade ord, säga vad eller vem som var på bilden, och sist men inte minst lite tipspromenadfrågor ^^ Det var jättekul! :D  Det hade inte spelat någon roll om vi kom sist för då hade vi ändå gått ut med flaggan i topp! xD<3 

Sedan satt några kvar och jobbade med Naturkunskapen ^^  Det lite småtrevligt ändå, trots att alla var lite smånervösa över sin betyg :)  Så det var mysigt kära vänner som var där ^^ <3  Nu har jag skrivit färdigt ALLA mina saker, och jag mår så jäkla bra! xD  Det känns som om 20 kg har kommit av mina axlar xD<3 

Så kära människor, livet leker vidare ;)  Och i morgon lovade Vic att komma tillbaka! :D YAY!<3  Och jag ska fjäska till mig en klipnning, som jag skulle gjort idag och förra onsdagen -.-'  Men, Miquel ska få se mitt slitna hår ordentligt, så MÅSTE han bara fixa en klippning till mig (A) ;)  Ha det bäst! ;)

Puss och kram, med MÅNGA SKUMTOMTAR! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0