God morgon! <3

God morgon Sverige! <3

Hur är det läget idag? ;)  Jag är SÅÅÅ glad att Erik vann! :D<33333333   Jag råkade faktiskt rösta lite på honom.. (A)  Men han förtjärnade det, man kan ju inte låta en sådan guldgruva till guldpipa komma 2:a liksom :O ^^ <3    Nee, jag tycker nog allt att Erik var en MYYCKET värdig vinnare ^^ <33  

Efter att jag satt och förråde alla Calle-fans, så var jag och mamma och hämtade upp min syster och hennes kompis vid fotbollsnatta ;)  De kom typ sist, men de var ju med och hade kul i alla fall ^^  Och någon måste ju komma sist ;)

Idag väntar bakning igen, till Luciaslaget i bowlinghallen ^^  Jag kommer inte riktigt ihåg vad det var jag bestämde att jag skull baka, men det löser sig xD  Ni får ha en fortsatt bra dag, så återkommer jag med mina misslyckade kakor sen ;) xD

Puss och kram, skumbanan<3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0