God dagens folket! ;)<3

Sha sha Sverige! xD

Hur är det läget idag? ;)  Jag är fortfarande deprimerad över att jag aldrig får ett svar.. -.-'  Men, men.. det kommer säkert ;) (H)
Som en del av er kanske vet, så åkte Tove Östman Styrke ut ur Idol igår kväll, ca 5 i 11 :(  Jag har tänkt det i två veckor nu, så jag är inte så förvånad.. Men hon var väldigt dukigt för att vara 17 år :D  Men som vanligt så måste vi ju hedra henne, med en bild xD ;)<3



Så, nu mår vi alla bra ^^ <3

Detta med följer ju att Erik Grönwall och Calle Kristiansson är finalisterna i Idol 2009!!! :D:D:D:D:D:D<3<3<3<3<3<3 
De ska vi hedra med klipp istället för bilder ;)  Vi måste ju sätta lite extra krydda på våra finalister xD ;)

För de som undrar hur det går med mig och min onda arm fylld med vaccin, så mår jag mkt bättre ^^
Det är klart.. det var lite ömt fortfarande igår, och det gjorde lite ont då och då, men det var mkt bättre än i torsdags ;)  Och idag är det ännu bättre :D  Jg kunde till och med sova på armen, som jag inte har kunnat göra på två dagar :D   Gissa om jag sov gott i natt eller xD

Idag är det bakningsom gäller (H)  Lussekatter och pepparkakor :D<33  Nu börjar det ÄNTLIGEN kännas som jul ^^ <33
Nu ska jag ´gå och hjälpa mor min xD ;)
Vi hörs sen, när jag kommer med era efterlängtade klipp på finalisterna (H) xD

Puss och kram, från Tinkerbell<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0