1 December

Mormor

Idag var det ett år sedan du försvann..
Lämnade oss här i längtan, sorg och saknad..
Din varma hand smeker min kind..
Ditt leende sprider sig, och smittar av sig..
Din kärlek och ditt hjärta så gyllene, stort och oslagbart..
Slutade finnas, slutade slå..
Du slutade aldrig kämpa, du slutade aldrig slå..
Sanden tog slut, din tid hade runnit ut..
Jag hade velat ha en minut till, bara en..
Men jag vill inte se dig lida, och känna samma smärta igen..
Ditt liv gav mig mitt, och jag ska leva mitt liv fullt ut..
Jag ska vara den jag är, den du en gång kände..
Jag ska leva för dig också!

Älskade Mormor stanna där du är, så ses vi snart igen <3


Gunvor Irene Tingmyr  230227 +
                                  011208


Kommentarer
Postat av: Vic

Jätte vacker text <3 Jag finns alltid <3 ily gmn <3

2009-12-02 @ 14:10:20
URL: http://victoriaolinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0